Pracownik biurowy – zagrożenia

Dziś chciałbym przybliżyć, jakie zagrożenia mogą spowodować uraz lub chorobę w pracy na stanowisku pracownika biurowego. Może się wydawać, iż to stanowisko jest bardzo bezpiecznie. Nic bardziej mylnego. Z doświadczenia wynika, iż najczęściej dochodzi do zagrożeń związanych z:

1. Upadkiem na równej powierzchni.

2. Upadkiem ze schodów.

3. Skaleczeniem.

4. Pożarem.

5. Porażeniem prądem.

6. Nadmiernym obciążeniem wzroku.

7. Hałasem.

8. Wymuszoną pozycją ciała.

Wynika z tego, iż stanowisko pracownika biurowego niesie ze sobą wiele zagrożeń. Dlatego warto przeprowadzić prawidłową ocenę ryzyka zawodowego i zapoznać z nią pracowników. Unikniemy dzięki temu odpowiedzialności za powstałe w wyniku pracy urazy lub choroby.

Pracownik biurowy – zagrożenia
Przewiń na górę